SmartCash HQ
Pentru centrale de magazine sau platforme unificate eCommerce
SmartCash HQ este aplicația din suita SmartCash RMS responsabila cu managementul lanțurilor de magazine.
Alături de ecosistemul de servicii de automatizare și interconectare web, destinat centralelor de magazine, SmartCash HQ asigura controlul unificat al rețelelor de magazine cu un număr nelimitat de unități.
Orice rețea de magazine SmartCash poate include atat magazine clasice, cât și unul sau mai multe magazine online. SmartCash HQ este și centrul de control operațional al platformelor eCommerce, folosind aceleași unelte ca în cazul magazinelor offline.
Avantaje
Puncte forte SmartCash HQ
01
Management unificat masterdata
Datorită design-ului avansat, cu SmartCash HQ se pot gestiona volume mari de date, intr-o interfata unificată, care oferă instantaneu toate detaliile în vederea luării celor mai bune decizii. Listarea produselor este cuplata în mod natural cu informații legate de furnizori, prețuri de achiziție sau promoții, folosind un sistem elaborat de accelerare a afișarii.
02
Clustere de prețuri
Managementul politicilor de prețuri sau cel al promoțiilor, se poate realiza folosind clustere de preț. O arie de magazine din rețea poate fi alocata dinamic la un astfel de cluster, reducând astfel volumul de munca legat de întreținerea curentă a prețurilor. În plus este asigurata o viteză excelenta de propagare a modificărilor de preț, în rețeaua fizică de magazine.
03
Managementul relației cu furnizorii
SmartCash HQ este aplicația ideală pentru un buyer. De la gestionarea contractelor de achizitie la nivel de preț negociat per SKU până la implementarea promoțiilor de furnizor pe raft, totul este integrat cu informațiile multidimensionale din intregul sistem, pentru decizii rapide și informate.
Prin inrefațarea EDI cu majoritatea furnizorilor din FMCG și cu platforme de Invoice Control, o centrala dotata cu SmartCash HQ dispune de unelte ultramoderne pentru abordarea relației cu furnizorii.
04
Integrare nativă cu comerțul online
Pentru soluția SmartCash RMS, un magazin online este tratat exact ca oricare alt magazin din rețea. El poate avea politici de preț sau promoții diferențiate, folosind un cluster de preț separat. Și desigur, pot fi integrate simultan, un numar nelimiat de magazine online diferite, in aceeași rețea de magazine. Totul este controlat unitar, într-o arhitectura multichannel, folosind aplicatia SmartCash HQ din cadrul suitei SmartCash RMS.
Licențiere
Licențierea aplicației SmartCash HQ se face pentru fiecare stație pe care programul este utilizat în parte, în cazul sistemelor PC independente conectate la un server central sau pentru fiecare utilizator diferit în parte (RDP user), în cazul soluțiilor de tip Windows Remote Desktop Services sau Citrix Virtual Apps.
Sunt disponibile urmatoarele variante comerciale de licențiere, permanentă sau prin închiriere.
Licență Permanentă
Licență permanentă aplicatie (LPA) ce poate fi instalată pe orice stație aparținând firmei beneficiarului. Licența poate fi mutată liber, fără costuri adiționale pe orice altă stație sau server aparținând firmei pe care este înregistrată sau pe orice alt utilizator conectat simultan la același server (RDP User). Mentenanța anuală software este separată și se calculeaza ca un procent din valoarea licenței.
Licență Închiriată
Pentru utilizarea licențelor SmartCash HQ în regim de închiriere, plata trebuie efectuată în avans, pentru perioada de închiriere stabilită. Chiria trebuie achitată pentru fiecare stație de lucru în parte sau pentru fiecare utilizator RDP in functie de numarul de stații/utilizatori utilizate. Mentenanța anuală software este inclusă în chirie.
SmartCash HQ
Funcționalitățile principale pentru o centrală de magazine care este în același timp și o locație comercială ce livrează produse online sau offline- Managementul lanțurilor de magazine
- Vanzare complexa cu bon fiscal cu casier sau in regim self-checkout
- Incasari cu numerar cu sertar unic sau sertar flotant
- Managementul numerarului pentru casierii centrale
- Incasari cu forme de plata diversificate
- Suport pentru operare in regim avansat HORECA
- Management masterdata complex pentru lanțuri de magazine
- Management contracte furnizori si preturi de achizitie negociate
- Management aprovizionare planificata automatizata
- Etichetare automatizata complexa de raft si de produs
- Suport pentru etichetare electronica ESL
- Programare automatizata complexa cantare cu etichetare
- Recepție automatizată de marfă cu integrare EDI
- Vanzare cu ridicata cu facturare ultrarapida si incasare pe flux
- Productie si transformari pe baza de reteta automatizate
- Consumuri si corectii complexe de stoc cu automatizare de proces
- Inventariere stocuri complexa pe locatii si categorii cu automatizare de proces
- Reconciliere automata descarcari pe stoc negativ
- Suport pentru fidelizare complexa pe baza de tipare
- Suport pentru gift card cu tranzactionare online
- Raportare operationala si contabila globala
- Management procese automate si AI
- Integrare ERP prin API REST
- Integrare eCommerce prin API REST
- Pocesare automatizata comenzi online
- Livrare prin firme curierat si AWB tracking automatizat
- Suport pentru livrarea prin puncte de ridicare proprii
Componente Adiționale
SmartCash Lynx
În cooperare cu programul SmartCash HQ, aplicația este responsabilă cu toate automatizările de proces pe care o centrală de magazine le necesită.
SmartCash Lynx este o componentă esențială a fiecarei locații operate cu platforma SmartCash RMS. În centralele de magazine el asigură transmiterea în fundal a actualizarilor de date către magazine, managementul prețurilor planificate, activități de întreținere și control. SmartCash Lynx rulează în fundal, ca Serviciu Windows.
SmartCash RMS
Comunitate
Intră în contact cu echipa noastră și cu ceilalți utilizatori SmartCash.
Forum
Ai o întrebare? Cauți un răspuns? Începe cu încredere de aici!
Istoric Versiuni
Lista de noutăți implementate în fiecare build SmartCash RMS.