SmartCash HQ

Acasă » SmartCash HQ

Pentru centrale de magazine sau platforme unificate eCommerce

SmartCash HQ este aplicația din suita SmartCash RMS responsabila cu managementul lanțurilor de magazine.

Alături de ecosistemul de servicii de automatizare și interconectare web, destinat centralelor de magazine, SmartCash HQ asigura controlul unificat al rețelelor de magazine cu un număr nelimitat de unități.

Orice rețea de magazine SmartCash poate include atat magazine clasice, cât și unul sau mai multe magazine online. SmartCash HQ este și centrul de control operațional al platformelor eCommerce, folosind aceleași unelte ca în cazul magazinelor offline.

Avantaje

Puncte forte SmartCash HQ

01

Management unificat masterdata

Datorită design-ului avansat, cu SmartCash HQ se pot gestiona volume mari de date, intr-o interfata unificată, care oferă instantaneu toate detaliile în vederea luării celor mai bune decizii. Listarea produselor este cuplata în mod natural cu informații legate de furnizori, prețuri de achiziție sau promoții, folosind un sistem elaborat de accelerare a afișarii. 

02

Clustere de prețuri

Managementul politicilor de prețuri sau cel al promoțiilor, se poate realiza folosind clustere de preț. O arie de magazine din rețea poate fi alocata dinamic la un astfel de cluster, reducând astfel volumul de munca legat de întreținerea curentă a prețurilor. În plus este asigurata o viteză excelenta de propagare a modificărilor de preț, în rețeaua fizică de magazine.

03

Managementul relației cu furnizorii

SmartCash HQ este aplicația ideală pentru un buyer. De la gestionarea contractelor de achizitie la nivel de preț negociat per SKU până la implementarea promoțiilor de furnizor pe raft, totul este integrat cu informațiile multidimensionale din intregul sistem, pentru decizii rapide și informate.
Prin inrefațarea EDI cu majoritatea furnizorilor din FMCG și cu platforme de Invoice Control, o centrala dotata cu SmartCash HQ dispune de unelte ultramoderne pentru abordarea relației cu furnizorii.

04

Integrare nativă cu comerțul online

Pentru soluția SmartCash RMS, un magazin online este tratat exact ca oricare alt magazin din rețea. El poate avea politici de preț sau promoții diferențiate, folosind un cluster de preț separat. Și desigur, pot fi integrate simultan, un numar nelimiat de magazine online diferite, in aceeași rețea de magazine. Totul este controlat unitar, într-o arhitectura multichannel, folosind aplicatia SmartCash HQ din cadrul suitei SmartCash RMS.

Licențiere

Licențierea aplicației SmartCash HQ se face pentru fiecare stație pe care programul este utilizat în parte, în cazul sistemelor PC independente conectate la un server central sau pentru fiecare utilizator diferit în parte (RDP user), în cazul soluțiilor de  tip Windows Remote Desktop Services sau Citrix Virtual Apps.

Sunt disponibile urmatoarele variante comerciale de licențiere, permanentă sau prin închiriere.

Business

Licență permanentă ce poate fi instalată pe orice stație aparținând firmei beneficiarului. Licența poate fi mutată liber, fără costuri adiționale pe orice altă stație sau server aparținând firmei pe care este înregistrată sau pe orice alt utilizator conectat simultan la același server (RDP User). Mentenanța anuală software este separată și se calculeaza per locație de instalare.

OEM

Licență permanentă, ce poate fi achiziționată exclusiv preinstalată pe un dispozitiv nou, furnizat de Magister. Licența OEM este valabilă doar pentru dispozitivul pe care a fost preinstalată și poate fi mutată fără costuri suplimentare doar pe un alt dispozitiv furnizat de aceeași firmă. Mentenanța anuală software este separată și se calculeaza per locație de instalare.

Închiriere

Pentru utilizarea licențelor SmartCash HQ în regim de închiriere, plata trebuie efectuată în avans, pentru perioade de 12 luni. Chiria trebuie achitată pentru fiecare stație de lucru în parte sau pentru fiecare utilizator RDP in functie de numarul de stații/utilizatori utilizate. Mentenanța anuală software este inclusă în chirie.

Componente Adiționale

SmartCash Lynx

În cooperare cu programul SmartCash HQ, aplicația este responsabilă cu toate automatizările de proces pe care o centrală de magazine le necesită.

SmartCash Lynx este o componentă esențială a fiecarei locații operate cu platforma SmartCash RMS. În centralele de magazine el asigură transmiterea în fundal a actualizarilor de date către magazine, managementul prețurilor planificate, activități de întreținere și control. SmartCash Lynx rulează în fundal, ca Serviciu Windows.

SmartCash RMS

Comunitate

Intră în contact cu echipa noastră și cu ceilalți utilizatori SmartCash.

Forum

Ai o întrebare? Cauți un răspuns? Începe cu încredere de aici!

Istoric Versiuni

Lista de noutăți implementate în fiecare build SmartCash RMS.