SmartCash SHOP

Acasă » SmartCash Shop

Pentru managementul magazinelor și al platformelor logistice

SmartCash Shop este aplicația din suita SmartCash RMS responsabilă cu managementul magazinelor independente sau conectate într-o rețea.

Împreună cu serviciile de automatizare, a celor destinate aplicațiilor mobile sau informării clienților, SmartCash Shop acoperă toate necesitățile de administrare ale unui magazin modern.

SmartCash RMS 2022

Avantaje

Puncte forte SmartCash Shop

01

Interfață unificată pentru controlul întregii activități din magazin

Spre deosebire de alte produse software, care distribuie informațiile din magazine în module separate și neunitare, SmartCash Shop prezintă toate informațiile de care aveți nevoie pentru luarea deciziilor operaționale, într-o singură intefață unică și interactivă: Catalogul de Produse. Aici afli totul în timp real, de la stocul curent, promotii și comenzi, până la informații avansate legate de prețurile negociate cu furnizorii. Totul într-o interfață lichidă de timp real, pe înțelesul oricui.

02

Capacitate imensă de stocare a datelor operaționale

Experiența acumulată in cei peste 20 de ani de dezvoltare, s-a concretizat într-un engine cu o capacitate de manipulare a nomenclatoarelor de dimensiuni mari si foarte mari. Astfel, mulțumită optimizărilor implementate, suita este capabilă să gestioneze in mod curent, nomenclatoare de peste 500.000 SKU, care fac alte aplicații sa nu poată funcționa.

03

Controlul strâns al activității din magazine

Fiecare acțiune efectuată de utilizatori în programul SmartCash Shop este auditată și memorată, astfel încât poate fi folosita ca un martor al activității fiecarui angajat din magazin. Toate operațiile sunt executate in regim de proces înlănțuit, determinând astfel colective mari de oameni să lucreze împreună în mod organizat și fluent, fără a mai fi nevoie de un management ierarhic, coercitiv, pentru menținerea activității.

04

Livrarea automatizată a comenzilor online

Folosind aplicația SmartCash Shop puteți implementa procese complet automatizate pentru picking-ul, facturarea, împachetarea si livrarea către firmele de curierat a comenzilor primite de pe site-urile eCommerce. SmartCash Shop, preia toata logistica de pe umerii site-ului online, care astfel se poate concentra pe ce știe mai bine să facă: să vânda. SmartCash Shop este integrat nativ cu API-urile celor mai importante firme de curierat din România.

Licențiere

În general aplicația SmartCash Shop este instalată pe stații de lucru aflate în magazin, în proximitatea marfurilor comercializate și a perifericelor specializate utilizate. În acest caz, licențierea aplicației se face pentru fiecare stație pe care programul este utilizat în parte. Exista și situații însă, în configurații specifice, în care programul este utilizat in regim cloud, folosind soluții de  tip Windows Remote Desktop Services sau Citrix Virtual Apps. În aceasta configurație, trebuie procurată câte o licență distinctă pentru fiecare utilizator RDP în parte.

Sunt disponibile urmatoarele variante comerciale de licențiere, permanentă sau prin închiriere.

Licență Permanentă

Licență permanentă aplicatie (LPA) ce poate fi instalată pe orice stație aparținând firmei beneficiarului. Licența poate fi mutată liber, fără costuri adiționale pe orice altă stație sau server aparținând firmei pe care este înregistrată sau pe orice alt utilizator conectat simultan la același server (RDP User). Mentenanța anuală software este separată și se calculeaza ca un procent din valoarea licenței.

Licență Închiriată

Pentru utilizarea licențelor SmartCash Shop în regim de închiriere, plata trebuie efectuată în avans, pentru perioada de închiriere stabilită. Chiria trebuie achitată pentru fiecare stație de lucru în parte sau pentru fiecare utilizator RDP in functie de numarul de stații/utilizatori utilizate. Mentenanța anuală software este inclusă în chirie.

Recomandări Versiuni SmartCash Shop

Pentru rețele de magazine sau magazine online

În funcție de formatul comercial al fiecărei locații dintr-o rețea, dacă dotările tehnice o permit, unele funcționalități prezente în versiunile superioare pot fi activate contra cost și în versiunile inferioare.

Recomandări Versiuni SmartCash Shop

Pentru magazine individuale sau horeca

În functie de formatul comercial, dacă dotările tehnice o permit, unele funcționalități prezente în versiunile superioare pot fi activate contra cost și în versiunile inferioare.

Componente Adiționale

SmartCash Lynx

SmartCash Lynx este o componentă esențială a fiecarei locații operate cu platforma SmartCash RMS.

În cooperare cu SmartCash Shop, aplicația este responsabilă cu toate automatizările de proces, de la sincronizarea în fundal cu centrala de magazine, la efectuarea tuturor operațiilor automatizate din locație. SmartCash Lynx rulează în fundal, ca un Serviciu Windows.

Automatizarea de Procese in SmartCash RMS 2020

Componente Adiționale

SmartCash Print Server

SmartCash Print Server este componenta care asigură imprimarea instantanee sau planificată a diferitelor informații operaționale într-o locație operată cu platforma SmartCash RMS.

SmartCash Print Server efectuează de exemplu, imprimarea automată a etichetelor de raft pe imprimante specializate sau în altă configurație, listarea comenzilor pe secțiile unui restaurant.  SmartCash Print Server rulează în fundal, ca un Serviciu Windows.

Listarea automata a etichetelor de raft direct de pe sala folosind SmartCash Mobility

SmartCash RMS

Comunitate

Intră în contact cu echipa noastră și cu ceilalți utilizatori SmartCash.

Forum

Ai o întrebare? Cauți un răspuns? Începe cu încredere de aici!

Istoric Versiuni

Lista de noutăți implementate în fiecare build SmartCash RMS.

Click aici