SmartCash SHOP
Pentru managementul magazinelor și al platformelor logistice
SmartCash Shop este aplicația din suita SmartCash RMS responsabilă cu managementul magazinelor independente sau conectate într-o rețea.
Împreună cu serviciile de automatizare, a celor destinate aplicațiilor mobile sau informării clienților, SmartCash Shop acoperă toate necesitățile de administrare ale unui magazin modern.
Avantaje
Puncte forte SmartCash Shop
01
Interfață unificată pentru controlul întregii activități din magazin
Spre deosebire de alte produse software, care distribuie informațiile din magazine în module separate și neunitare, SmartCash Shop prezintă toate informațiile de care aveți nevoie pentru luarea deciziilor operaționale, într-o singură intefață unică și interactivă: Catalogul de Produse. Aici afli totul în timp real, de la stocul curent, promotii și comenzi, până la informații avansate legate de prețurile negociate cu furnizorii. Totul într-o interfață lichidă de timp real, pe înțelesul oricui.
02
Capacitate imensă de stocare a datelor operaționale
Experiența acumulată in cei peste 20 de ani de dezvoltare, s-a concretizat într-un engine cu o capacitate de manipulare a nomenclatoarelor de dimensiuni mari si foarte mari. Astfel, mulțumită optimizărilor implementate, suita este capabilă să gestioneze in mod curent, nomenclatoare de peste 500.000 SKU, care fac alte aplicații sa nu poată funcționa.
03
Controlul strâns al activității din magazine
Fiecare acțiune efectuată de utilizatori în programul SmartCash Shop este auditată și memorată, astfel încât poate fi folosita ca un martor al activității fiecarui angajat din magazin. Toate operațiile sunt executate in regim de proces înlănțuit, determinând astfel colective mari de oameni să lucreze împreună în mod organizat și fluent, fără a mai fi nevoie de un management ierarhic, coercitiv, pentru menținerea activității.
04
Livrarea automatizată a comenzilor online
Folosind aplicația SmartCash Shop puteți implementa procese complet automatizate pentru picking-ul, facturarea, împachetarea si livrarea către firmele de curierat a comenzilor primite de pe site-urile eCommerce. SmartCash Shop, preia toata logistica de pe umerii site-ului online, care astfel se poate concentra pe ce știe mai bine să facă: să vânda. SmartCash Shop este integrat nativ cu API-urile celor mai importante firme de curierat din România.
Licențiere
În general aplicația SmartCash Shop este instalată pe stații de lucru aflate în magazin, în proximitatea marfurilor comercializate și a perifericelor specializate utilizate. În acest caz, licențierea aplicației se face pentru fiecare stație pe care programul este utilizat în parte. Exista și situații însă, în configurații specifice, în care programul este utilizat in regim cloud, folosind soluții de tip Windows Remote Desktop Services sau Citrix Virtual Apps. În aceasta configurație, trebuie procurată câte o licență distinctă pentru fiecare utilizator RDP în parte.
Sunt disponibile urmatoarele variante comerciale de licențiere, permanentă sau prin închiriere.
Licență Permanentă
Licență permanentă aplicatie (LPA) ce poate fi instalată pe orice stație aparținând firmei beneficiarului. Licența poate fi mutată liber, fără costuri adiționale pe orice altă stație sau server aparținând firmei pe care este înregistrată sau pe orice alt utilizator conectat simultan la același server (RDP User). Mentenanța anuală software este separată și se calculeaza ca un procent din valoarea licenței.
Licență Închiriată
Pentru utilizarea licențelor SmartCash Shop în regim de închiriere, plata trebuie efectuată în avans, pentru perioada de închiriere stabilită. Chiria trebuie achitată pentru fiecare stație de lucru în parte sau pentru fiecare utilizator RDP in functie de numarul de stații/utilizatori utilizate. Mentenanța anuală software este inclusă în chirie.
Recomandări Versiuni SmartCash Shop
Pentru rețele de magazine sau magazine online
Cluster
Pentru magazine specializate pe vânzarea cu amănuntul, interconectate în rețele închise, care se pot aproviziona doar de la depozite proprii- Vanzare complexa cu bon fiscal
- Incasari cu numerar cu sertar unic
- Incasari cu forme de plata diversificate
- Suport pentru operare in regim horeca
- Management aprovizionare planificata
- Etichetare complexa de raft si de produs
- Programare simplificata cantare cu etichetare
- Recepție automatizată de marfă
- Productie si transformari pe baza de reteta
- Consumuri si corectii complexe de stoc
- Inventariere stocuri complexa pe locatii si categorii
- Reconciliere automata descarcari pe stoc negativ
- Suport pentru fidelizare complexa pe baza de tipare
- Raportare operationala si contabila complexa
- Pocesare manuala comenzi online
- Livrare prin firme curierat si AWB tracking
Professional
Pentru magazine sau depozite cu gestiune complexă, interconectate în rețele deschise, care se pot aproviziona atât intern cât și de la terți- Vanzare complexa cu bon fiscal
- Incasari cu numerar cu sertar unic
- Incasari cu forme de plata diversificate
- Suport pentru operare in regim HORECA
- Management masterdata complex pentru magazine
- Management aprovizionare planificata
- Etichetare complexa de raft si de produs
- Programare simplificata cantare cu etichetare
- Recepție automatizată de marfă
- Vanzare cu ridicata cu facturare ultrarapida
- Productie si transformari pe baza de reteta
- Consumuri si corectii complexe de stoc
- Inventariere stocuri complexa pe locatii si categorii
- Reconciliere automata descarcari pe stoc negativ
- Suport pentru fidelizare complexa pe baza de tipare
- Raportare operationala si contabila complexa
- Integrare contabila prin plug-in-uri specializate
- Pocesare manuala comenzi online
- Livrare prin firme curierat si AWB tracking
Enterprise
Pentru magazine sau depozite cu management complex, multidepartamental și automatizare ridicata a proceselor- Vanzare complexa cu bon fiscal cu casier sau in regim self-checkout
- Incasari cu numerar cu sertar unic sau sertar flotant
- Managementul numerarului pentru casierii centrale
- Incasari cu forme de plata diversificate
- Suport pentru operare in regim avansat HORECA
- Management masterdata complex pentru magazine
- Management aprovizionare planificata automatizata
- Etichetare automatizata complexa de raft si de produs
- Suport pentru etichetare electronica ESL
- Programare automatizata complexa cantare cu etichetare
- Recepție automatizată de marfă cu integrare EDI
- Vanzare cu ridicata cu facturare ultrarapida si incasare pe flux
- Productie si transformari pe baza de reteta automatizate
- Consumuri si corectii complexe de stoc cu automatizare de proces
- Inventariere stocuri complexa pe locatii si categorii cu automatizare de proces
- Reconciliere automata descarcari pe stoc negativ
- Suport pentru fidelizare complexa pe baza de tipare
- Raportare operationala si contabila globala
- Integrare contabila prin plug-in-uri specializate
- Management procese automate si AI
- Pocesare automatizata comenzi online
- Livrare prin firme curierat si AWB tracking automatizat
- Suport pentru livrarea prin puncte de ridicare proprii
În funcție de formatul comercial al fiecărei locații dintr-o rețea, dacă dotările tehnice o permit, unele funcționalități prezente în versiunile superioare pot fi activate contra cost și în versiunile inferioare.
Recomandări Versiuni SmartCash Shop
Pentru magazine individuale sau horeca
Standard
Pentru magazine individuale mici cu gestiune simplificată a stocurilor- Vanzare simpla cu bon fiscal
- Incasari cu numerar cu sertar unic
- Incasari cu forme de plata de baza
- Management masterdata simplificat
- Etichetare simpla de raft si de produs
- Programare simplificata cantare cu etichetare
- Recepție marfă
- Vanzare cu ridicata cu facturare simpla
- Consumuri si corectii simple de stoc
- Inventariere stocuri simpla pe departamente
- Suport pentru fidelizare simpla
- Integrare contabila prin plug-in-uri specializate
- Raportare operationala si contabila simplificata
Professional
Pentru magazine individuale cu gestiune complexa de stoc și horeca- Vanzare complexa cu bon fiscal
- Incasari cu numerar cu sertar unic
- Incasari cu forme de plata diversificate
- Suport pentru operare in regim HORECA
- Management masterdata complex pentru magazine
- Management aprovizionare planificata
- Etichetare complexa de raft si de produs
- Programare simplificata cantare cu etichetare
- Recepție automatizată de marfă
- Vanzare cu ridicata cu facturare ultrarapida
- Productie si transformari pe baza de reteta
- Consumuri si corectii complexe de stoc
- Inventariere stocuri complexa pe locatii si categorii
- Reconciliere automata descarcari pe stoc negativ
- Suport pentru fidelizare complexa pe baza de tipare
- Raportare operationala si contabila complexa
- Integrare contabila prin plug-in-uri specializate
- Pocesare manuala comenzi online
- Livrare prin firme curierat si AWB tracking
Enterprise
Pentru magazine complexe cu automatizare ridicată și self-checkout- Vanzare complexa cu bon fiscal cu casier sau in regim self-checkout
- Incasari cu numerar cu sertar unic sau sertar flotant
- Managementul numerarului pentru casierii centrale
- Incasari cu forme de plata diversificate
- Suport pentru operare in regim avansat HORECA
- Management masterdata complex pentru magazine
- Management aprovizionare planificata automatizata
- Etichetare automatizata complexa de raft si de produs
- Suport pentru etichetare electronica ESL
- Programare automatizata complexa cantare cu etichetare
- Recepție automatizată de marfă cu integrare EDI
- Vanzare cu ridicata cu facturare ultrarapida si incasare pe flux
- Productie si transformari pe baza de reteta automatizate
- Consumuri si corectii complexe de stoc cu automatizare de proces
- Inventariere stocuri complexa pe locatii si categorii cu automatizare de proces
- Reconciliere automata descarcari pe stoc negativ
- Suport pentru fidelizare complexa pe baza de tipare
- Raportare operationala si contabila globala
- Integrare contabila prin plug-in-uri specializate
- Management procese automate si AI
- Pocesare automatizata comenzi online
- Livrare prin firme curierat si AWB tracking automatizat
- Suport pentru livrarea prin puncte de ridicare proprii
În functie de formatul comercial, dacă dotările tehnice o permit, unele funcționalități prezente în versiunile superioare pot fi activate contra cost și în versiunile inferioare.
Componente Adiționale
SmartCash Lynx
SmartCash Lynx este o componentă esențială a fiecarei locații operate cu platforma SmartCash RMS.
În cooperare cu SmartCash Shop, aplicația este responsabilă cu toate automatizările de proces, de la sincronizarea în fundal cu centrala de magazine, la efectuarea tuturor operațiilor automatizate din locație. SmartCash Lynx rulează în fundal, ca un Serviciu Windows.
Componente Adiționale
SmartCash Print Server
SmartCash Print Server este componenta care asigură imprimarea instantanee sau planificată a diferitelor informații operaționale într-o locație operată cu platforma SmartCash RMS.
SmartCash Print Server efectuează de exemplu, imprimarea automată a etichetelor de raft pe imprimante specializate sau în altă configurație, listarea comenzilor pe secțiile unui restaurant. SmartCash Print Server rulează în fundal, ca un Serviciu Windows.
SmartCash RMS
Comunitate
Intră în contact cu echipa noastră și cu ceilalți utilizatori SmartCash.
Forum
Ai o întrebare? Cauți un răspuns? Începe cu încredere de aici!
Istoric Versiuni
Lista de noutăți implementate în fiecare build SmartCash RMS.