30 aprilie 2014
la 14:44 /
#4526
Buna ziua!
Am o intrebare de functionalitate:
sunt 2 terminale mobile IT-8000 care acceseaza foarte tarziu baza de date (cca. 13 secunde) dupa scanarea articolului. Problema apare si reapare aleatoriu.
Setarile sunt facute pe IP dinamic, la unul din terminale, celalalt este pe IP static. Routerul este pus intr-un loc relativ bun, doar ca este la demisolul unui bloc.
Cum se poate rezolva problema vitezei?
Va multumesc.
Magda Boros.
-
Acest subiect a fost modificat acum 4 ani, 9 luni de
Boros Magda.
30 aprilie 2014
la 15:07 /
#4528
Buna ziua!
Verificati va rog ca ambele terminale sa aibe setat IP static si Default Gateway completate. Optiunile de conectare ale aplicatiei SmartCashMobility de pe terminal sa fie configurate pe IP si nu pe nume pc, unde este instalata aplicatia SmartCashMobility, acest computer fiind necesar a avea deasemenea un IP static.
Dupa aceste setari verificati in Control Panel pe terminalul mobil, la wi-fi seetings, ca functia de bluethoot sa fie pe Disable.
Daca sunt probleme si dupa aceste setari reveniti va rog la callcenter-ul Magister: 0215693699 pentru verificari mai amanuntite ale echipamentulor mobile.
30 aprilie 2017
la 10:50 /
#6958
Se mai ofera suport pentru terminal mobil IT-8000? Multumesc.
2 mai 2017
la 21:19 /
#6960
Pentru clientii cu contract de asistenta desigur, prin call-center pana la iesirea lor completa din perioada de utilizare normala de minim 5 ani.
Pe de alta parte, terminalele IT8000 utilizeaza un sistem de operare invechit, pentru care Microsoft a sistat de mult la randul lui suportul si mentenanta.
Aplicatia dezvoltata de noi, ce ruleaza pe aceste terminale, nu mai este intretinuta si actualizata, ramanand la versiunea de acum 5-6 ani ca functionalitate.
Va sfatuim calduros sa treceti pe terminalele mobile noi bazate pe sistemul de operare Android.
25 mai 2017
la 22:12 /
#6992
Multumesc pentru raspuns. Care ar terminalele mobile noi cu android?