Terminal mobil

Non Suport
3 postari Subiectul este inchis pentru discutii

Nu pot sa cred ca nu puteti instalata aplicatia mobila DECAT pe terminalul vandut de dvs. Am schimbat terminalul cu windows mobil(Motorola) cu unul pe android degeaba. Macar sa stie toti clientii sau potentialii clienti.

  • Acest subiect a fost modificat acum 3 ani, 7 luni de  iriluc2.

Stimate Client,

Utilizarea aplicatiilor din gama SmartCash Mobility, dezvoltate pentru functionarea integrata in platforma noastra SmartCash RMS a fost permisa totdeauna exclusiv pe terminalele furnizate de compania noastra.
Fie ca ele au rulat sisteme de operare proprietare (Datalogic Formula), Windows CE sau ca astazi Android.

Nu au fost dezvoltate niciodata aplicatii care sa nu faca uz de seturi de functii disponibile exclusiv pe aceste terminale, cu al caror producator compania noastra dezvolta o relatie stransa de cooperare, obiectivul nostru fiind acela de a realiza un dispozitiv care sa functioneze optim integrat cu platforma noastra, iar nu de a crea un program de uz general care sa mearga pe orice dispozitiv.

Adaugati la asta si mediul agresiv de utilizare si gradul ridicat de risc in operare (un inventar fiind un punct critic de validare in orice magazin).
Sunt cred suficiente motive pe care vi le-am expus si aici si nu credem ca mai sunt necesare alte explicatii pentru aceasta modalitate de dezvoltare.

Ca sa raspund pe scurt, un program SmartCash Mobility este o aplicatie „embeded” care functioneaza exclusiv pe terminalul cu care ati cumparat-o. Iar acest lucru este explicat foarte clar la achizitionare.

Da este explicat foarte clar( in cazul meu) DUPA achizitionare. Pacat ca nu aveti deloc deschidere si la clientii mai mici. Probabil ca o sa fiu nevoit sa caut un furnizor mai mic pe masura mea.

Subiectul ‘Terminal mobil’ este inchis pentru raspunsuri noi.