Temporizare trimitere email in caz de erori in Lynx si NetBridge

Non Suport
2 postari

In Lynx si NetBridge, in optiunile de trimite alerte la erori prin email, va rog sa luati in considerare adaugarea unui camp prin care userul sa poata alege numarul de minute intre care 2 alerte pot fi trimise.

In momentul de fata atat in Lynx cat si in NetBridge, daca se bifeaza ”trimite alerte pe email”, in caz ca sunt probleme in Lynx / NetBridge, se trimit alerte pe email din minut in minut pana cand problema este rezolvata.

Am patit ca intr-un interval scurt, cat timp serverul de FTP al Magister nu a fost disponibil, sa primim peste 60 de email-uri de alertare si a trebuit sa oprim aceasta optiune.

Util si un interval orar optional in care sa ruleze aplicatiile – un exemplu: 05:00 – 18:00, etc. Daca au o conexiune cu un server/sistem extern, care dupa o anumita ora se inchide, incep erori de conexiune. Nu toate locatiile lucreaza 24/24.

  • Acest răspuns a fost modificat acum 2 săptămâni de către  andreimargaa.

Trebuie sa fii autentificat pentru a raspunde la acest subiect.