Software pentru Magazin SmartCash FidelityCe este SmartCash Fidelity?

SmartCash Fidelity este componenta software necesara pentru implementarea de scheme complexe de fidelizare a clientilor in retele de magazine ce folosesc SmartCash Retail Management System.

Programul completeaza modelul simplu de gestionare a clientilor inclus in programul SmartCash Shop si permite implementarea de politici ample de fidelizare a clientilor asigurand managementul unificat al acestora. 

SmartCash Fidelity este dezvoltat cu o interfata web, accesibila prin orice browser modern. Accesul utilizatorilor la interfata web se poate face din orice magazin sau locatie din retea in vederea vizualizarii, modificarii sau completarii datelor despre clienti. Datele se pot completa online de catre operatorul din magazin direct pe baza de date centrala.

Prin intermediul aplicatiei web utilizatorii pot defini un numar nelimitat de campuri personalizate atasate fiecarui client din baza de date, in functie de nivelul de acces al fiecarui utilizator. In acest mod se poate culege orice tip de informatie despre client.

Implementarea politicilor de fidelizare se bazeaza pe utilizarea unor tipare predefinite de fidelizare. Bazandu-se pe tiparul de fidelizare ales, utilizatorii isi pot crea interactiv campanii de fidelizare si pot genera automatizat pachete de clienti bazate pe carduri de fidelitate.

SmartCash Fidelity functioneaza in stransa legatura cu programul SmartCash NetBridge care asigura unificarea informatiilor de vanzare pentru fiecare magazin in parte si cu programul SmartCash Lynx pentru transmiterea automata a informatiilor despre clienti intr-o retea de magazine.

Functionalitati principale

  • Crearea de campanii de fidelizare;
  • Crearea si personalizarea de programe de fidelizare, in cadrul fiecarei campanii de fidelizare;
  • Gestionarea unificata a bazelor de date de clienti afiliati la programe de fidelizare;
  • Completarea informatiilor standard legate de clienti cu campuri personalizate de date (varsta, sex, ocupatie, regiune, etc) necesare in studii de marketing ulterioare;
  • Centralizarea si actualizarea soldurilor acumulate de fiecare client;
  • Culegerea de date demografice despre fiecare client direct in magazine odata cu inmanarea cardului de fidelitate;
  • Controlul si verificarea parametrilor programelor de fidelizare prin rapoarte specializate;